به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

کشف محموله قاچاق شبانه چوب بلوط و ذغال در کهگیلویه وبویراحمد - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 5055
  پرینتخانه » کهگیلویه و بویراحمد تاریخ انتشار : 03 خرداد 1399 - 16:28 | 412 بازدید | ارسال توسط :
کشف قاچاق چوب

کشف محموله قاچاق شبانه چوب بلوط و ذغال در کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از 2 شب گشت مداوم و کنترل منطقه در ساعت 3 بامداد یک محموله سنگین چوب بلوط و ذغال کشف و ضبط گردید/پلمپ کارگاه تولید ذغالگیری به دستور قضایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح سومین روز از خرداد ۹۹ گفت: در راستای مقابله با افراد سودجو طرح برخورد با قاچاقچیان منابع ملی در مناطق تحت مدیریت به شدت در دستور کار قرار گرفته است .
براساس این گزارش سید اسدالله هاشمی که خود هر ۲ شب مامورین یگان حفاظت را همراهی می کرد افزود:.
پس از ۲ شب گشت مداوم و رصد شبانه منطقه در ساعت ۳ بامداد یک محموله سنگین شامل چوب بلوط و چندین گونی ذغال از یک خودروی وانت کشف و ضبط گردید.
وی با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت حامل چوب بلوط گفت : درهمین راستا , ضمن هماهنگی و همکاری خوب دستگاه قضا ، کارگاه تولید ذغال در یکی از شهرکهای صنعتی شهرستان بویراحمد ، که این محموله برای آنجا بارگیری می شد شناسایی و پلمپ شد .
هاشمی با اشاره به معرفی متهمین به مراجع قضائی به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع ملی هشدار داد: یگان حفاظت محیط زیست جهت حفاظت از منابع ملی قاطعانه با اینگونه جرایم برخورد خواهد کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده قاچاق چوب و هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افرادسود جو در مناطق حفاظت شده مراتب را به شماره تلفن۰۷۴۳۳۳۳۴۴۴۲  اطلاع دهند.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.