به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه برای تحقق محیط زیست پاک و سالم - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 1167
  پرینتخانه » قم, محیط زیست انسانی تاریخ انتشار : 28 دی 1398 - 10:20 | 549 بازدید | ارسال توسط :
روز ملی هوای پاک قم

گسترش فرهنگ استفاده از دوچرخه برای تحقق محیط زیست پاک و سالم

همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته هوای پاک با حضور جمعی از مسئولان استان و فعالان و علاقه مندان این رشته ورزشی در قم برگزار شد.

به گزارش زیست سیما به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، به مناسبت فرارسیدن هفته هوای پاک، همایش دوچرخه سواری با حضور مدیران کل حفاظت محیط زیست و ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان، فعالان و علاقه مندان این رشته ورزشی در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این مراسم با اشاره به خطر جدی آلودگی هوا در قم، بر ضرورت توسعه استفاده از دوچرخه در این شهر تأکید کرد و گفت: قطعا توسعه خودرومحور در شهر قم و عدم توجه به آلودگی های زیست محیطی، باعث وخیم تر شدن وضعیت هوا در سال های آینده خواهد شد.

سید رضا موسوی مشکینی با اشاره به تجربه موفق کشورهای پیشرفته در استفاده همگانی از دوچرخه، خاطرنشان کرد: امیدواریم برای تحقق محیط زیست پاک و سالم و زندگی بهتر شهروندان، مسئولان زمینه استفاده حداکثری از دوچرخه در شهر قم را فراهم بیاورند.

همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته هوای پاک به همت هیأت دوچرخه سواری استان و با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار شد و پس از آن جمعی از دوچرخه سواران مسیر خیابان های شهید صدوقی(ره) و بلوارامین را رکاب زدند. 

نویسنده : زیست سیما | منبع خبر : اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.