به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

آتش بازی شب سال نو میلادی عامل تلف شدن صدها پرنده در ایتالیا - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 7208
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 13 دی 1399 - 19:15 | 653 بازدید | ارسال توسط :
آتش بازی شب سال نو میلادی

آتش بازی شب سال نو میلادی عامل تلف شدن صدها پرنده در ایتالیا

گروه های مدافع حقوق حیوانات ادعا کرده اند که صدها پرنده در شب سال نو و پس از برپایی مراسم آتش بازی در رم جان خود را از دست داده و این حادثه را قتل عام خوانده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل ایسنا، تصاویر ویدئویی منتشر شده از جاده های نزدیک ایستگاه اصلی قطار در پایتخت ایتالیا حاکی از آن است که تعداد زیادی پرنده روی زمین افتاده و تلف شده اند.

دلیل این حادثه به طور قطعی اعلام نشده اما سازمان بین المللی حمایت از حیوانات اعلام کرده که به نظر می رسد صدای بلند آتش بازی، علت تلف شدن این پرندگان بوده است.

سخنگوی این سازمان گفت: ممکن است پرندگان از ترس تلف شده باشند. آنها ممکن است هنگام پرواز با یکدیگر با هم برخورد یا به پنجره یا خطوط برق اصابت کنند. فراموش نکنیم که امکان دارد آنها بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست بدهند.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، نمایش آتش بازی نقض ممنوعیت اعمال شده در شهر رم بود که به طور گسترده ای نادیده گرفته شده است. پایتخت ایتالیا نیز به عنوان بخشی از محدودیت های کرونایی ممنوعیت رفت و آمد از ساعت ۱۰ شب برقرار کرده است.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.