به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

۶۵۰ اصله نهال چنار در خیابان، ولی عصر (عج) کاشته شد - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 3350
  پرینتخانه » زراعت و باغبانی تاریخ انتشار : 10 اسفند 1398 - 21:37 | 500 بازدید | ارسال توسط :
در منطقه ۱۱

۶۵۰ اصله نهال چنار در خیابان، ولی عصر (عج) کاشته شد

شهردار منطقه ۱۱ تهران از کاشت ۶۵۰ درخت چنار از ابتدای سال تاکنون در خیابان، ولی عصر (عج) حد فاصل میدان راه آهن تا چهار راه، ولی عصر (عج) و غرس یکصد درخت چنار و مثمر طی هفته درختکاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل ازخبرگزاری دانشجو، نصراله آبادیان با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و فصل بهار به ویژه روز درختکاری گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با اداره فضای سبز منطقه، مقرر شد یکصد اصله درخت چنار و مثمر ۱۰ الی ۱۵ ساله در محدوده خیابان فلسطین و پاستور با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز کاشته شود.

آبادیان با بیان این که زمان مناسب برای کاشت درختان از نیمه اول اسفند است؛ افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۰۰ درخت چنار ۳ الی ۴ ساله در محدوده خیابان، ولی عصر (عج) کاشته شد که ۱۰۰ اصله دیگر نیز در نیمه اول اسفند ماه در خیابان پاستور و فلسطین غرس خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۱ بیان کرد: به مناسبت روز درختکاری در محدوده بافت فرسوده خیابان محلوجی قمی و تشکری موحد درختان زینتی و میوه از جمله نارنج، زیتون خوراکی، توت، زبان گنجشک، اقاقیا و … کاشته خواهد شد.
به گفته آبادیان شهروندان با حضور در غرفه‌های خدمات شهری سطح محدوده، مراجعه به نواحی و تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند برای کاشت و تحویل نهال درخت مثمر و زینتی در منازل و محدوده فضای سبزمحله‌های خود اقدام کنند.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : خبرگزاری دانشجو
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.