به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

تکذیب خبر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای «مارهموار» - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 5913
  پرینتخانه » همدان تاریخ انتشار : 30 تیر 1399 - 22:03 | 468 بازدید | ارسال توسط :
مارهموار

تکذیب خبر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای «مارهموار»

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان انتشار اخباری مبنی بر تخریب، دستکاری و بسته شدن غار کشف شده در روستای مارهموار از توابع شهرستان بهار را تکذیب کرد.

مهدی صفی‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت غار کشف شده در سال گذشته در روستای مارهموار از توابع شهرستان بهار، اظهار کرد: سال گذشته در عملیات معدنکاری یکی از واحدهای معدنی استان با یک حفره ریزش کرده روبرو می شوند که در ظاهر به شکل غار بوده است.
وی با بیان اینکه پس از اطلاع این موضوع به محیط زیست تیمی برای بررسی اولیه به محل اعزام شد که آثار و بقایای موجود در این محل نشان از غار بودن آن داشت، افزود: با توجه به ریزش خاک و سنگ در داخل غار به علت انجام عملیات معدنکاری و اینکه به کجا راه دارد، مشخص نبود بنابراین برای بررسی غار بودن آن محل با همکاری سازمان صنعت ،معدن و تجارت اقداماتی انجام شده است.
صفی خانی با بیان اینکه هفته گذشته آخرین بازدید سازمان صمت با استفاده از دستگاه های دقیق و حضور سازمان زمین شناسی کشور انجام شد، گفت: طی چند روز گذشته اخباری مبنی بر تخریب، دستکاری و بسته شدن این غار منتشر شده بود و با پیگیری های انجام شده و بازدید میدانی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان بهار از غار، این اخبار را تکذیب می کنیم.
معاون فنی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان همدان با بیان اینکه بعد از کشف غار در روستای مارهموار فعالیت این واحد معدنی متوقف شده است، خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون هیچ تغییری در این غار رخ نداده است.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.