به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

لزوم تسریع در احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 2134
  پرینتخانه » هرمزگان تاریخ انتشار : 06 بهمن 1398 - 21:07 | 316 بازدید | ارسال توسط :
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در کارگروه اقتصادی استان:

لزوم تسریع در احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان بر لزوم تسریع در برنامه ریزی برای احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در مناطق مختلف استان به ویژه شهر بندرعباس تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، ایرج حیدری در کارگروه اقتصادی استان با محوریت احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی اظهار کرد: برنامه ریزی برای احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در مناطق مختلف استان به ویژه شهر بندرعباس با همکاری و هماهنگی فرمانداران، شهرداران، تعاون روستایی و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط پیگیری و دنبال شود و به این مهم سرعت عمل داده شود.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده به ویژه از سوی ستاد تنظیم بازار استان و فرمانداران تاکنون شاهد راه اندازی بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در برخی شهرهای استان بوده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان  در ادامه با بیان اینکه احداث بازارچه های محلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و دامی در بندرعباس به ویژه مناطق کم برخوردار آن، به واسطه گستردگی و جمعیت بالای آن از اهمیت بسزایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این زمینه فرمانداری شهرستان و شهرداری بندرعباس مسئولیت مهمی برای تحقق آن دارند.

حیدری در پایان تصریح کرد: دسترسی آسان و عرضه مستقیم بدون واسطه محصولات با قیمت مناسب از مهمترین اهداف احداث بازارچه های محلی درمناطق مختلف استان است.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.