به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

تجهیز دهیاران روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده دنا به وسایل اطفاء حریق - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5357
  پرینتخانه » کهگیلویه و بویراحمد تاریخ انتشار : 21 خرداد 1399 - 14:31 | 481 بازدید | ارسال توسط :
دنا

تجهیز دهیاران روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده دنا به وسایل اطفاء حریق

برای نخستین بار دهیاران روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده به دستگاه های دمند،آتشکوب ،کفش و فلاکسی پک مجهز شدند/ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قبل از اینکه ما به آتش برسیم شما در آنجا حضور دارید.
تجهیز دهیاران روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده دنا به وسایل اطفاء حریق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد برای نخستین بار دهیاران حاشیه مناطق حفاظت شده پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا به انواع تجهیزات اطفاء حریق مجهز شدند.
براساس این گزارش در این نشست که در نوزدهمین روز از خرداد ماه ۹۹در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان دهیاران را نمایندگان محیط زیست در مناطق دانست و گفت: مردم بدون چشم و داشتی در اطفاء آتش سوزی ها حضوری پر رنگ داشتند و قبل از اینکه ما به آتش برسیم شما در آنجا حضور دارید .
سید اسدالله هاشمی حریق را یک معضل برای طبیعت دانست و گفت : متاسفانه شاهد هستیم که در بعضی از مواقع افراد سود جو بصورت مخفیانه سرمایه ملی را به آتش می کشند که نیاز است جوامع محلی را فعال و تجهیز نمائیم تا در صورت وقوع آتش در دقایق طلایی از گسترش آن جلوگیری نمایند.
وی دهیاران را سفیران محیط زیست در مناطق دانست و گفت : این وسایل بصورت امانی به دهیاران، بعنوان نمایندگان مردم و سفیران زیست محیطی این اداره، تحویل داده شد تا در صورت وقوع آتش نسبت به وسایل اطفاء حریق مجهز باشند.
هاشمی گریزی به برنامه های این اداره کل در  بهره برداری پایدار از مناطق با مشارکت جوامع محلی و روستایی زد و گفت: روستاهایی که ظرفیت گردشگری دارند ، می توانند طی انعقاد قراردادی با این اداره کل ، بدون مالکیت ، در کاشت گیاهانی نظیر زعفران و گل نرگس اقدام نموده و از منافع آن بهرمند گردند.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.