به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز مهار شد - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 5745
  پرینتخانه » کهگیلویه و بویراحمد تاریخ انتشار : 17 تیر 1399 - 20:29 | 443 بازدید | ارسال توسط :
آتش سوزی خائیز

آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز مهار شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از 8 ساعت تلاش آتش سوزی کوه خائیز در ساعت 3 بامداد اطفاء شد / نیروها همچنان در منطقه حضور دارند و پایش ها ادامه دارد.
آتش سوزی منطقه حفاظت شده خائیز مهار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح سه شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ از مهار آتش سوزی مجدد کوه خائیز شهرستان کهگیلویه  در ساعت ۳ بامداد خبر داد .
سید اسد الله هاشمی که از دیروز تا کنون در منطقه حضور دارد گفت : آتش سوزی که ظهر دیروز از تنک تکاب شهرستان بهبهان شروع شده بود و به سمت خائیز در حرکت بود ، به دستور سریع استاندار محترم استان و با حضور به موقع نیروهای محیط زیست ، منابع طبیعی ، تشکل های مردمی پس از ۸ ساعت تلاش فعلا مهار اولیه شده ، اما نیروها همچنان جهت پایش و کنترل دقیق در منطقه حضور دارند.
وی اظهارکرد: بمنظور جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش ، نیروهایی که در منطقه حضور دارند همچنان به حضور خود ادامه خواهند داد و مشغول پایش منطقه هستند.
هاشمی ضمن تشکر از دغدغه زیست محیطی دکتر کلانتری استاندار محترم استان گفت : دستور سریع استاندار , حضور به موقع نیروها ، هماهنگی های برنامه ریزی شده و استفاده از تجربه آتش سوزی قبلی در همین منطقه ، باعث شد که آتش خیلی زود مهار شود .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت : از همه دوستداران طبیعت , نیروهای مردمی و تشکل های زیست محیطی ،یگان حفاظت و نیروهای ستادی و اجرایی محیط زیست  ، نیروهای منابع طبیعی و همه کسانیکه در این اطفاء نقش داشتند تقدیر و تشکر می نمایم  .

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.