به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

تصویب اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای پروژه های دریاچه ارومیه - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6455
  پرینتخانه » دریایی و تالاب تاریخ انتشار : 11 شهریور 1399 - 22:01 | 366 بازدید | ارسال توسط :
دریاچه ارومیه

تصویب اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای پروژه های دریاچه ارومیه

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تصویب اعتباری بالغ بر 640 میلیارد تومان برای پروژه های احیای دریاچه ارومیه در استان های آذربایجان شرقی، غربی و کردستان خبر داد.
تصویب اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای پروژه های دریاچه ارومیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل از فارس، داود بهبودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: اعتبارات تصفیه خانه فاضلاب تبریز وابسته به اعتبارات دریاچه ارومیه و از محل ماده ۱۰ حوادث غیرمترقبه است.

وی افزود: در طی سال هایی که به پروژه های دریاچه ارومیه بودجه اختصاص یافت این طور نبوده که به طور مشخص مبلغ یک پروژه از قبل تعیین شده باشد؛ بلکه هر سال با توجه به ردیف های متمرکزی که برای حوادث در نظر گرفته می شود، دبیرخانه ستاد دریاچه، پیشنهادات خود را تنظیم و پس از تصویب تامین اعتبار می گردد.

بهبودی اعلام کرد: هفته گذشته در خصوص پروژه های دریاچه ارومیه بالغ بر ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که به پروژه های تصفیه خانه های تبریز و ارومیه و سایر پروژه ها تعلق گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: امیدواریم با ابلاغ مصوبات ستاد دریاچه و پیگیری دستگاه های اجرایی ذیربط این پروژه ها به بهره برداری برسد.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : فارس
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.