به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

به منظور اقدام لازم برای مقابله با بحران COVID-19 بودجه ای را به حداقل ۱۶ سازمان مردم نهاد یا مبتنی بر جوامع در ۱۴ استان در معرض خطر (براساس گزارش مورخ ۱۸ تیرماه ۹۹ وزارت بهداشت ایران) تخصیص دهد. - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6747
  پرینتخانه » بین الملل تاریخ انتشار : 23 مهر 1399 - 14:17 | 468 بازدید | ارسال توسط :
فراخوان برنامه عمران سازمان ملل متحد

به منظور اقدام لازم برای مقابله با بحران COVID-19 بودجه ای را به حداقل ۱۶ سازمان مردم نهاد یا مبتنی بر جوامع در ۱۴ استان در معرض خطر (براساس گزارش مورخ ۱۸ تیرماه ۹۹ وزارت بهداشت ایران) تخصیص دهد.

برنامه عمران سازمان ملل متحد (UNDP) با همکاری برنامه کمکهای بشر دوستانه اتحادیه اروپا (ECHO)، در نظر دارد در قالب برنامه کمک های مالی کوچک (SGP)، به منظور اقدام لازم برای مقابله با بحران COVID-19 بودجه ای را به حداقل 16 سازمان مردم نهاد یا مبتنی بر جوامع در 14 استان در معرض خطر (براساس گزارش مورخ 18 تیرماه 99 وزارت بهداشت ایران) تخصیص دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، هدف کلی این اقدام، ارائه فعالیت های پیشگیرانه مربوط به بیماری شایع کرونا متناسب با مناطق متأثر از این بیماری و فعالیت های جامعه محور از طریق سازمانهای مردم نهاد و یا سازمان های محلی می باشد. همچنین ترویج اقدامات مؤثر برای مقابله با بیماری ۱۹در سطح جامعه و خانواده، و در عین حال کمک به اتخاذ شیوه های جدید و رفتارهای نجات بخش در میان جمعیت آسیب پذیر نیز در دستور کار قرار دارد.

سازمان های علاقه مند به بهره گیری از این فرصت، می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به فرم طرح، فرم اطلاعات مربوط به تشکل رجوع کرده و یا با توجه به آخرین مهلت دریافت پیشنهادات (یکشنبه ۱۸ اکتبر ۲۰۲۰ – ۲۷ مهر ۱۳۹۹)، هرگونه پرسش و اطلاعات بیشتر را از طریق پست الکترونیک sgp.ir@undp.org  اخذ نمایند.

برای دسترسی به فایل فرم پروپوزال، اینجا را کلیک کنید.
برای دسترسی به فرم اطلاعات تشکل، اینجا را کلیک کنید.
برای دسترسی به فرم شرح خدمات، اینجا را کلیک کنید.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.