به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

محیط زیست هرمزگان رتبه دوم در جذب ایثارگران و فرزندان معزز خانواده شهدا در استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6931
  پرینتخانه » هرمزگان تاریخ انتشار : 11 آبان 1399 - 18:49 | 356 بازدید | ارسال توسط :
محیط زیست هرمزگان

محیط زیست هرمزگان رتبه دوم در جذب ایثارگران و فرزندان معزز خانواده شهدا در استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان دردیدار با مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان از اهتمام درپیگیری های مرتبط با احراز شهادت محیط زیست استان تقدیر کرد
محیط زیست هرمزگان رتبه دوم در جذب ایثارگران و فرزندان معزز خانواده شهدا در استان هرمزگان را به خود اختصاص داده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما  به نقل از اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست هرمزگان ، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران ازپیگیری ها واهتمام ایشان در مسائل مرتبط با احراز شهادت محیط بانان استان چه در زمان فعلی و چه در گذشته تقدیر وتشکر کرد .
وی در ابتدای سخنان خود برماموریت محور بودن شغل محیط بانی تاکید کرد .
مسیحی ادامه داد:
حدودا ۵۰درصد نیروی های اداره کل حفاظت محیط زیست استان در در حوزه یگان حفاظت محیط زیست فعالیت دارند بطور مستمر در گشت وکنترل مناطق و مواجهه با متخلفین می باشند . اگر بطور جامع ترو به چارت سازمانی نگاهی بیندازیم ۷۰درصد نیروهای سازمانی در حوزه یگان و ۳۰درصد در حوزه کارشناسی ونظارت قرار داده شده است، که این مسئله اهمیت حوزه یگان حفاظت محیط زیست کشور که در پیشانی سازمان قرار دارد رابه خوبی  عنوان می نماید.
وی ادامه داد:
فعالیت ها در حوزه یگان حفاظت محیط زیست به سه بخش ۱- پیشگیری وحراست از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان  ۲-  درحوزه حیات وحش وتنویر وترویج افکار زیست محیطی  ۳- در حوزه نظارت وپایش ( در موضوع پسماند ) می باشد.
بطور کلی ما در استان هرمزگان دارای دواکوسیستم غنی خشکی و دریا می باشیم که وظایف یگان حفاظت محیط زیست استان را بالامی برد . در این دواکوسیستم حذف یک زنجیره اثرات نامطلوبی را بر چرخه حیات وکل اکوسیستم برجای می نهد که خود اهمیت حفاظت محیط زیست ومدیریت آن رانشان میدهد هر چند که شاید در نگاه اول این مهم محسوس نشود ولی آثار درازمدت این مسئله منجربه فاجعه بزرگتر می گردد.
وی در بخش دوم سخنان خود ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای محیط بان کشورعلی الخصوص محیط بانان استان هرمزگان بابیان اینکه تعداد شهدای محیط بانان در حاضر در کشو ۱۴۳شهید ۳۶۰نفر جانباز می باشد که درامر حفاظت از محیط زیست جان خود را تقدیم نموده اند.
اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان  چهار شهید (شهید خسرو شکرالهی ، شهید محمد دهقانی ، شهید پرویزهرمزی و شهید محمد حسن نژاد) در عرصه حفاظت وحراست از محیط زیست استان تقدیم نموده است. و در این اداره کل ۲۳ نفر مجموعا ایثارگر و خانواده معزز شهدا (فرزندان) مشغول به خدمت هستند .
وی درسخنان پایانی خود از تلاش های مدیران گذشته اداره کل بنیاد شهید وامورایثار گران استان و مدیرکل فعلی در خصوص اهتمام درپیگیری در مسائل مرتبط با حراز شهادت شهدای محیط بان استان تقدیرکرد.
در ادامه این دیدار عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثار گران استان ضمن تقدیرازحضورمدیرکل حفاظت محیط زیست استان وگرامیداشت یادوخاطره شهدای محیط بان استان بابیان اینکه شهادت محیط بانان نشانه مظلومیت ، ایثارو وظیفه شناسی آنان است که رسالت سنگین و حساسی بردودش دارند. حفاظت وکنترل عرصه های طبیعی وحیات وحش از جمله فعالیت های مهمی است که این عزیزان با خدمت صادقانه برای آن تلاش می کنند.
وی بابیان اینکه حضوروجذب فرزندان ایثارگران در محیط زیست استان باعث خیرو برکت آن اداره می شود وبطور حتم روح مطهر شهدا ناظر و شاهد همه ما مسئوالان است . بنابراین اگر در سختی به شهیدان معزز متوسل شویم بسیاری از مشکلات ما در زندگی وشرایط کاری رفع خواهد شد .
در پایان دیدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان و مسئول امور ایثارگران و شاهد این اداره کل از ایشان در پیگیری واهتمام در مسائل مرتبط با احراز شهادت شهید محمد حسن نژاد  تقدیرکرد.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست هرمزگان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.