به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

مصدوم شدن محیط بان مهران علی محمدی در حین مهار آتش سوزی در استان گیلان - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6950
  پرینتخانه » گیلان تاریخ انتشار : 12 آبان 1399 - 19:21 | 531 بازدید | ارسال توسط :
مصدومیت محیط بان گیلانی

مصدوم شدن محیط بان مهران علی محمدی در حین مهار آتش سوزی در استان گیلان

محیط بان مهران علی محمدی در هنگام مهار آتش در ارتفاعات گیره بره شهرستان ماسال از ناحیه دست و پا دچار آسیب نسبتا شدید شد.
مصدوم شدن محیط بان مهران علی محمدی  در حین مهار آتش سوزی در استان گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نفل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان ، رامین زراعتی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با تایید این خبر گفت :محیط بان مهران علی محمدی در هنگام مهار آتش در ارتفاعات ییلاقات گیره بره شاندرمن در حین انجام ماموریت از ناحیه دست و پا دچار آسیب نسبتا شدید  شد.

زراعتی گفت : حسب گزارش واصله مبنی بر آتش سوزی در جنگل های ییلاقات گیره بره ، به دستور مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان  مامورین  یگان حفاظت محیط زیست استان به همراه ۵ دستگاه خودرو با تجهیزات کامل از شهرستانهای صومعه سرا ، رضوانشهر ، تالش ، ماسال و اداره کل  بلافاصله با حضور در منطقه با تلاش فراوان از بامداد صبح امروز  شروع به اطفا حریق نمودند که تاکنون ادامه دارد  که متاسفانه در این ماموریت محیط بان وظیفه شناس و پرتلاش مهران علی محمدی دچار آسیب شد.

لازم به ذکر است که مناطق جنگلی فوق خارج از محدوده مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست بوده و این ماموریت در راستای حفظ و صیانت از انفال الهی  و  حفاظت از عرصه های طبیعی ،جنگل ها و مراتع صورت پذیرفته است .
برای ایشان و سایر محیط‌بانان عزیز و سخت کوش که در این روزهای طاقت فرسا در حال مهار آتش سوزی در مناطق صعب العبور هستند آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.