به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

بیمارستان کوالاها؛ تلاش برای پرورش و نجات حیوانات از آتش سوزی‌ها - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 2761
  پرینتخانه » بین الملل, حیات وحش و تنوع زیستی تاریخ انتشار : 20 بهمن 1398 - 10:10 | 695 بازدید | ارسال توسط :
کمک های پزشکی حیوانات:

بیمارستان کوالاها؛ تلاش برای پرورش و نجات حیوانات از آتش سوزی‌ها

آتش‌سوزی‌های استرالیا موجب از بین رفتن حدود نیم میلیارد جانور در این کشور شده است. گرچه آمار دقیقی از مرگ و میر کوالاها در دست نیست اما بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کوالاها در شهر پورت مکوایر استرالیا پر شده از کوالاهایی که دچار سوختگی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل از یورو نیوز، زیست‌شناسان دانشگاه سیدنی می گویند حدود ۴۸۰ میلیون جانور در اثر آتش‌سوزی‌های وسیع فصلی در این کشور کشته شده‌اند.

این حیوانات از گونه‌های مختلف پستانداران، پرندگان و خزندگان بوده‌اند و کارشناسان معتقدند با توجه به وسعت بی‌سابقهٔ این آتش‌سوزی‌های فصلی در استرالیا، رقم بالا افزایش خواهد یافت.

سو اشتون، رئیس بیمارستان پورت مکوایر می‌گوید: «آتش‌سوزی‌های اخیر ضربه سنگینی به این جانوران وارد کرد، سال‌ها طول خواهد کشید تا وضعیت این گونه جانوری دوباره بهبود بیابد. ما از هیچ کمکی برای بهبود وضعیت کوالاها دریغ نخواهیم کرد»

این بیمارستان اغلب توسط نیروهای داوطلب اداره می‌شود.

کوالاها به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری استرالیا کمک می‌کنند تا این کشور میلیون‌ها دلار درآمد از بخش گردشگری داشته باشد.

خانم اشتون می گوید قسمتی از اعتبار در این بیمارستان هزینه می‌شود و بخشی از آن نیز به خرید زمین جهت «برنامه پرورش» کوالاها اختصاص می یابد.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : farsi.euronews.com
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.