به پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما خوش آمدید معرفی و یا تبلیغ رویدادهای علمی و کسب و کارها به معنای تائید آنها نیست در مورد صحت آنها جویا شوید

تیغه زنی و ایجاد آتش بر در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز سرپل ذهاب - پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما
پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم) می فرماید:
۞ هر مسلمانی درختی بنشاند یا کشته‌ای بکارد و انسان یا پرنده یا چارپایی از آن بخورد، برای او صدقه محسوب می‌شود ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 4909
  پرینتخانه » کرمانشاه تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1399 - 15:25 | 435 بازدید | ارسال توسط :
مقابله با آتش سوزی

تیغه زنی و ایجاد آتش بر در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع قراویز سرپل ذهاب

به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی های احتمالی در تابستان سالجاری در منطقه قراویز سرپل ذهاب با همکاری اداره راهداری شهرستان اقدام به تیغه زنی و ایجاد آتش بر در منطقه صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه، کیانوش احسانی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب در این خصوص گفت: به منظور پیشگیری از خسارت فراوان در زمان وقوع آتش سوزی های احتمالی، این اداره با همکاری اداره راهداری شهرستان سرپل ذهاب نسبت به ایجاد تیغه زنی و آتش بر در منطقه اقدام کردند.
وی افزود: همه ساله با شروع فصل گرما و احتمال آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت وجود دارد و به منظور پیشگیری از خسارات فراوان و آسیب به حیات وحش در منطقه اقدام به ایجاد تیغه زنی و آتش بر در منطقه نمودیم.
احسانی پور گفت: به دلیل افزایش نزولات جوی رشد پوشش گیاهی در منطقه در شرایط مناسبی قرار دارد و به همین دلیل کوچکترین شعله آتش می‌تواند به‌سرعت موجب بروز خسارت به منطقه و حیات وحش شود.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان در پایان از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد از برپایی آتش در مناطق مستعد به آتش سوزی گسترده اکیداً خودداری نمایند تا شاهد حوادث ناگوار برای طبعیت و حیات وحش منطقه نباشیم.

نویسنده : پایگاه خبری تحلیلی زیست سیما | منبع خبر : روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.